Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannen förvandlar

Jaa ni alla vet ju att jag är ganska skön av mig! Absolut!
Nu är det så att jag har hjälpt en polare att förvandlas till en schöön schöön ikón!

Joakim Jay jay Johansson var namnet, Ni vet den långhåriga rackaren!
Inte för att han var ful innan men det här slår allt! Ooh fuck yeah!

Man skulle nästan kunna tro att vi är bröder nu Jocke- Or not? eller?


Tyvärr har jag ingen bild nu, Ni får helt enkelt vänta och se!








Uppsalaikónen som är känd för sin toffs, Den är borta!







/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: JJ

du ska få en riktigt bra krök bild snart mannen :D med kort hår. tack för all hjälp med förvandlingen. du har grym stil

2010-03-01 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0