Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gant

Precis hemkommen från minglet,walken och rökrummet, Kvällen var helt okej, Det bjöds på champagne och
en del sköna outfits faktiskt! Tyvärr så fotade jag inte så jätte mycket, Tycker det är så oerhört pinsamt att fota
bland folk, Jag vet inte varför? Hjälp mig med det någon?



Gant


Efter visningen så begav vi oss till Fiket Storken och satt i rökrummet cirka 50 min av 60 haha
F1 vidrigt i know! But vafan!






Något band som gant bidrar med kläder till, Och sedan en katalog med massa
olika outfits från Gant så klart!




Höll ju nästan på glömma att Jockes flickvän gästade oss i rökrummet





Tack för en trevlig kväll!







/Diabetesmannen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0