Blogg listad på Bloggtoppen.se

Trendkväll

Yes i dag är det tydligen mingel i dragabrunnsgallerian här i uppsala mellan 19.30 och 21.00
Självklart ska jag dit! Tyvärr så kunde inte Vigge hänga med dit pga. träning!

Det är så om man är innebandyproffs, Så därför plockade jag med en annan ikón
Gissa vem? Joakim Johansson som jag har förvandlat till en fladdrande stilikón!







Självklart har jag redan börjat tittat ut vad jag ska ha på mig i kväll?,
Nu får man liksom ändå vara lite uppklädd! Eller vad säger ni?


Tänkte såhär, Något avslappnat fast ändå inte! Känn på den haha!





Svart linne

Jeansskjorta

Svart halsduk

Svarta höga boots

Grå mössa- Det beror på om jag får till frillan, Annars är mössan hunkig assä!

Armband/Accésoarer


Byxor har jag inte bestämt, Så sjukt svårt! Någon som kan ge mig tips?








/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0