Blogg listad på Bloggtoppen.se

Både bra och dåligt att vara bloggare

Ja visst är det så!? Inte för att jag har sveriges största blogg men jag
ändå ett antal hundra unika läsare om dagen...



Fördelar:

1. Uppmärksamhet

2. Roligt

3. Trallade in en klädesbutik i dag och fick förfrägan om att börja jobba där

4. Bättre tillgångar på nattklubbarna





Nackdelar:

1. Folk snackar,hittar på en massa falska rykten om diabetesmannen

2. hotfulla kommentarer

3. Folk som tror sig känna mig










Finns säkert mera saker som både är positivt och negativt!



I dag så ska en studentskiva äga rum och jag ska dit eftersom det är min brors skiva.
Kan bli mycket kul men det får fanimej bli ganska lungt eftersom jag sticker i väg ganska
så tidigt i morgonbitti, Mer om det sen!




Min bror Mattias outfit i kväll








/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: jennifer

haha aldrig att han bara är 17 :o

2010-05-14 @ 15:27:52
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0