Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra torsdagskväll skulle man kunna säga

Hell yeah alla min bästa fans därute, För ungefär 40 min sen
så tog jag en prominix till affären för att köpa mitt snus (dåligt i know)

Jag går direkt till tidningshyllan och ser att jag får 1 plaza tidning plus en
inredningstidning på köpet, Självklart så lägger jag 60 kr på det.. Utan tvekan!

Lite inspiration är aldrig fel, Och herregud vilken bra inredningtidning..
Sjukt snyggt inrett på varje blad skulle jag säga!






Framtida projekt utan tvekan....



Solsidan deluxe, Fruktansvärt kul när jag såg detta.....




Lite gubbar i mellan... Mmh!



Brudar? Köp!



Denna outfit är det klass på.. Blir det lite kyligare i helgen
så kör jag garanterat på en liknande,
Tyck det är tråkigt nu!
Men den är grymt hunkig och clean enligt min mening!





Ögonen drar i hop sig efter att jag varit fruktansvärt hög och
läst en hel tidning... Sant assää!






Ps. Om cirka 15 min presenteras vinnaren!





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åhh så gott med jordgubbar :D

2010-05-21 @ 09:34:50
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0