Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens låt!






Vad tycker ni om låten?







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Christian

SV: Ja, de är VERKLIGEN värt det! Är du med och spelar i någon klubb? Jag har en pappa som var duktig som junior och har fortfarande kvar intresset. Har även en polare som lirar, så jag har hakat på och älskar det! Synd bara att jag inte insåg de när jag var 9 år liksom. Lite segt att börja bli en stjärna nu liksom! haha! Känner dock att jag är rätt duktig för att aldrig "spelat i en klubb"! Slår polaren som varit Topp 20 för något år sedan! fan vad jag skryter! illa! Gillar Hassle starkt, hoppas han når stor framgång i USA i år!

2010-05-05 @ 17:52:05
URL: http://bestofchristian.blogg.se/
Postat av: Strumpan

Grymt jävla skön, ogillar dock att den inte finns på spotify ;P

2010-05-05 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0