Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gossip girl tema

Sitter här hos Niklas berg på Murargatan, Cirka 10 min från centrum..
Aja ovärt att veta kanske? I kväll så är det Stadsteatern som gäller!

Jag fick en inbjudan! Annars hade jag inte gått eftersom jag ska åka bort i morgon.
Iofs inte så tidigt men palla sitta bakfull i en bil? Nja nej ingen höjdare direkt!

Kvällen tror jag kommer bli riktigt bra! Varför? Det är gossip tema? Hur nice är
inte det liksom? Snygg,sexig och singel!




Niklas & Charlotte



Frågan är ju? ombyte omedelbart!





Gossip!





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: bella

åååååååååå! ta bilden lite närmare på kuken nästa gång!!:D inte en havl meter ifrån! man vill ju se konturerna av kuken!

2010-05-31 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0