Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gustav får priset för gossipkvällen

Absolut! Som ni såg så var jag på stadsteatern i går, Gossip var temat..
Somliga hade gått in för det men inte var det många heller? Mycket tråkigt när det
är grymt tema!? Varför ha tema när ingen följer det? F1 ovärt liksom!

Gårdagens diss-

Man går fan inte ut med shorts!



Jag som till och med fick reda på det väldigt sent att jag skulle dit lyckades fanimej bättre
än många andra! Men bäst var jag knappast- Det var nämligen min lumpen best friend
som tog prise för bästa outfit i går!- Utan tvekan!



Två tjejer vid namn Sabina till vänster och Mira till höger lyckades
väldigt bra med temat kan jag tycka!



Diabetesmannen- Jag körde på en ganska mörk clean outfit bara!
Gustav- Tar priset för kvällen- Långrocken,Kavajen,scarfen som är knuten
perfekt!



Gustav & Sabina



Diabetesmannen & Mira



Såg denna snubbe i går- Vill hylla hans outfit!
Helst dom höga höga kjängorna!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte bli blond diabetesmannen? visst du är snygg nu, men fatta hur galeeeet het du hade varit som blod och solbränd! det hade verkligen varit grejer det!

2010-05-28 @ 14:30:47
Postat av: Ellinor

Kommer ihåg att du var väldigt söt den här kvällen ;)

2010-09-02 @ 23:23:44
URL: http://ellisjohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0