Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag talar ut

Ja men precis! Har nu märkt att mina videoinlägg inte uppskattas längre.. På kommentarer och andra saker!?
Kan tyckas att jag har spårat lite med det, Tråkigt för er mohaha!

Så nu lägger jag av med det och tänker börja leverera BRA tips & råd om mode/kläder och lite till!


Min helg har i allafall varit helt fantastiskt! Riktigt riktigt bra! Tack till alla som var
med och bidrog till det!



Gustav


Niklas


Diabetesmannen







Hörs om en stund!








/Diabetesmannen








Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

De blå byxorna killen på första bilden har är helt wow. Jag vill ha ett par röda =D

2010-05-09 @ 15:05:40
URL: http://yahiida.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fortsätt med video inlägg!

2010-05-09 @ 16:29:49
Postat av: Bella

Grymt snygg skjorta snygging :)

2010-05-09 @ 21:43:02
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0