Blogg listad på Bloggtoppen.se

Mörkrets herre

Hejsan! Känner nu i slutet av helgen att jag bara vill somna
in och vakna upp om 2 dagar och vara typ hur pigg som helst, vore
ju inte helt fel asså!  

Tänkte ta upp det här med min blogg! Alla som nu läser min blogg,
Vilket är ett par hundra per dag enligt statistiken, Vad vill ni se mer i bloggen?

Bloggen blir ju bättre om så många som helst vågar kommentera och vågar säga sitt!
Så kom igen nu!








Roligt blodsocker? Svar nej!








/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Video när du tränar ffs !

2010-05-10 @ 06:20:27
Postat av: emelie

jag tycker att din blogg är bra, kul med olika outfits & sådär.. fortsätt så! :)



jadu, det var inget roligt blodsocker.. är det bättre idag? :)

2010-05-10 @ 09:15:46
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0