Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu är jag hemma

Äntligen kanske man inte ska säga? Nej knappast! Falun/Borlänge var
faktiskt toknice asså! Nöjda med allting även fast vi inte gick vidare till slutspel..
Som lagkapten kan jag säga att jag är mycket nöjd över er gubbar!

Tack för en grym helg! Många nya internare och roligheter haha



Morgonciggen på balkongen strax innan avfärd (Torsdag)



Bilen



Framme vid hotellet (Smånice assä)



Kaptens bindeln har suttit på sen dag 1 (Visa vem som är ledaren)



Gurra målvakt tog sig ett dopp



Vissa basta tydligen också...



Idiot...



Modeikon frågetecken?



ojojojoj.....



Gal1 och flipt



Alex & Diabetesmannen



Gurra & Diabetesmannen



Calle & Diabetesmannen



Martin & Diabetesmannen



Denna match visade jag vägen, Vi spela 3-3 mot Örebro som
vann gruppen.. Jag gjorde alla 3 målen, Grymt nöjd över mig själv
denna match



Inför sista matchen var man ju tvungen att lägga allt på
kylning eftersom vi inte hade någon chans att gå vidare...



Mumsigt? Svar ja



Avslappnat..



Gårdagens utgångsoutfit...



Vi hamnade på ett ställe som hette Flamingo!?



2 bloggläsare från Borlänge-Inte dåligt det asså!



Diabetesmannen ganska full.. Champagnen slår rätt upp
i huvudet asså



Avslutar detta inlägg med denna bild....










/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: ellen

gillar bilden på dig i kalsongen! ser ut som du har en stor kuk!! när får man suga av den då??? eller kanske runka av!!!

2010-05-17 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0