Blogg listad på Bloggtoppen.se

Underbart regn!

Hejsan! Bakfulla? Pigga? I dag är jag faktiskt glad över att det regnar...
Vaknade med en fruktansvärd huvdvärk assä. Helt sjukt!

Iallafall så skulle första seriematchen i tennis äga rum i dag men så blev
det ju inte på grund av regnet, Mycket tråkigt kan tyckas!

I stället så har jag suttit i en luftig kyrka, Varför? Min lillasyrra konfemerade sig haha!
Vettefan varför men kan vara bra? Kan vara bra?!

Slänger in lite bilder nu i stället, Har inget vettigt att säga haga. Ledsen!




Muschekampen? Svar ja!



Bowlade gjorde vi i går...



Jag var bäst.. Hell yeah!





Riverside maadafucka....




Jag just nu... Wet t-shirt!








/Diabetesmannen




Kommentarer
Postat av: jenna

Din jeansskjorta är förjävligt snygg, vart har du hittat den?

2010-05-23 @ 18:10:41
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0