Blogg listad på Bloggtoppen.se

Valborg i uppsala

Ojojoj säger jag bara! Kan gårdagen ha varit den bästa dagen det
här året? Jag vågar nästan säga det asså, helt sjukt kul hade vi!

Gårdagen:

12.05- Tar bussen till stan

12.30- Befinner oss uppe hos jocke

13.00-15.00- Sitter och kollar ut över slottet med kalla underbart goda öl

15.00- Går till framfickan med en perfekt fylla

15.45- Går till faviss placet Birjer Jarl, Bästa utgången någonsin asså!

17.00 Drar förbi donken för ett par schyssta cheesburgare

18.00- Uppe hos jocke igen för att fortsätta dricka lite Rosé

23.30- Vi drar till Saluhallen, men stannade där i cirka 15 min

00.00 Terassen (Bar)

01.00 Jag försvann!!!




Nu är det så att jag har min kamera kvar hemma hos Jocke med säkert 200 riktigt
sköna bilder, Jag ska hämta den sen, så värt att se dessa underbara bilder gott folk!

Hörs sen, puss




Bjuder på ett vridet anzikt, Galet!





/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0