Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ett hånfullt leénde

Tjenare damer&herrar! Annars då? Allt lugnt?


Jag mår lite sådär faktiskt, det har varit en hård vecka kan jag direkt säga. Ska bli så skönt att sova ut i morgon. Skulle ha jobbat men är ledig i stället, Så fruktansvärt värt assä! Stötte även på mitt ex vilket blev till en succe-Noot! Jag fick ett hån rakt i ansiktet. Men skratta på, Det är nice. Nog om det. AssÄ!

Snart så kommer jag flytta min blogg, Inom kort alltså! Så håll utkik. Detta kommer bli grymt!




Sidekick





Lägg av din idiotbloggare...




Sluta rök! Obs. Jag är inte rökare!







/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: LIFE

du levererar som vanligt ser jag

2010-11-11 @ 21:54:16
URL: http://attaaa.webblogg.se/
Postat av: hemlig journalist

NICE! Eget domän kanske? Sött. Det ska vi hålla koll på.

2010-11-11 @ 22:21:05
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: Fredrika

En ickerökare som röker på var och varannan bild? Väldigt underligt.

2010-11-12 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0