Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nytt uppdrag

Tjabba!

Som alla vet så har jag nu genomfört uppdraget, Jag vann röstningen med 45-41 och, Uppdraget genomfördes på Lindex i stället för H&M. Film på det kommer senare.

 Enligt mig?
Oerhört dumt och kul. Ni som inte vet vad uppdraget var? Jag diabetesmannen gick alltså in på Lindex och plockade i hop en damoutfit och sedan tog på mig den och trippade runt lite i provrummet, Usch. Som sagt? Film kommer inom någon timme..



Nytt uppdrag:




Längst upp till vänster röstar ni.







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: emma

Haha ser fram emot att se det!

2010-11-07 @ 21:41:15
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0