Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra D-MANNEN!

Ja jag är så sjukt sjukt trött nu, Har haft en helvetes dag på träningsfronten samt väldigt dålig sömn på grund av min sjukdom. Det börja med ett tennispass runt 13 tiden, Vi spelade ungefär 2 timmar. Äcklig som jag är duschade jag inte efter det passet. Jag tog på mig rena kläder med en skabbig och även mycket svettig kropp.. Med den kroppen satt jag på en buss i 20 min för att helt enkelt irritera folk bredvid mig.

Hemma igen, Äta,skita,sova,blogga och återigen dags för träning. Nu stod innebandy på schemat vilket betyder en massa spring efter en plastboll.. Träningen började 20 och slutade på ett ungefär 21.30.

Right fucking now: Sitter med laptopen i knät som en gubbe, Funtar på att duscha. Eller? Jo det är fan dags assä.









Två ruttna cambilder som helt enkelt förklarar min slithet och svettighet, Vi gör så här? Vi hörs i morgon. God natt!







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: sw

inte bra att sitta med laptopen i knät, du måste va rädd om dina små soldater!

2010-10-06 @ 12:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0