Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fan, Du är helt varm i käften.

Knäck den gåtan ni!?


Yeah, Har ni haft en bra helg då? Det har iallafall diabetesmannen haft, Ja vissa av er kanske såg livésändingen i går? Vad tyckte ni? Bra? Sådär? Dåligt? Sämst? Får jag bra kritik så gör jag gärna ett så kallat eget program där jag då sitter ensam eller med en nära vän till mig. Så förslag på Livé mottages gärna!


Nu är det så att jag har glömt min kamera hos Jenny, Det är mycket naket på kameran vill jag lova. Ha tålamod så kommer bilderna under veckan.




Vilka var med i showen? Tänkte presentera dom nu, Med hjälp av bilder.





Diabetesmannen 20 år gammal och desperat, Kvällens uttryck: Fan, du är helt varm i käften!





Sidekick Gustaf gästade oss med zorrodräkt.. Fullast i går!





Gustav 20 år, Gift med Senjorita Mira. Grattis! Bästa skägg för kvällen





Filip. Fotbollsproffset som precis har kommit hem från England. Spelade div 2 fotboll där. Välkommen hem!






Viktor 20 år, Han har 100%inställning vad han än gör. Bäst på innebandy enligt mig!
Tandborste!





Senjoortia Mira 20 år, Gift! Bra sinne för drickan. Bra gjoooort!





Jenny, Kvinnan som bodde där jag sände livé. Tack för lånet av din studio gumman.





Siri. Ödmjuk kvinna i sina bästa dar. Varm?





Jag har glömt en person, eller ja inte glömt. Jag har ingen bild och grabben har inte facebook. Den bortglömda stackaren är Jocke med den magiska kroppen.






Nu till, Vad har alla vi som var med i showen gemensamt?

1. Alla är singlar?

2. Alla är födda 1990?

3. Alla har flickvän/pojkvän?






/Diabetesmannen










Kommentarer
Postat av: Malin

kollade en stund:P ni såg ut att ha det roligt.. synd bara att man inte hörde va ni sa då musiken va på datorn:P

svar: 2 :P

ha det bra;P

2010-10-31 @ 22:15:34
URL: http://malinolssoon.blogg.se/
Postat av: JJ

dude det heter live inte livé. jag kan berätta för dig hur livé låter om man uttalar det som du skriver det! Peace, ses imorn viksta indians

2010-10-31 @ 22:22:25
Postat av: kikki

hm... Alla är födda 1990? ^^

2010-10-31 @ 23:00:08
URL: http://bluebarbie.blogg.se/
Postat av: sidekick

spårad kväll, tackar ;P

2010-10-31 @ 23:05:20
Postat av: hemlig journalist

Assää, vi får inte igång det, men vad är grejen med två timmaaaaaaaaaar!?!?!??!? vi skrev ett HELT INLÄGG om videoblogg och 50% av alla punkter gick ut på KORTA videobloggar. In på vår blogg och plugga på listan mister!

2010-11-01 @ 00:59:50
URL: http://hemligjournalist.blogg.se/
Postat av: Maria - fashionstars ☆

jag skulle gissa på att alla är 90or :p

2010-11-01 @ 10:32:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0