Blogg listad på Bloggtoppen.se

Söndag

God dag! Haft en grym helg eller?

Min har varit riktigt trevlig assä, Vi började hos viktor i Salabacke med att dricka kall och även lite torr champagne för att sedan besöka det nya stället Fame. Faktiskt tyckte jag det var helt okej, Stor lokal och en underbar terass där man kunde blossa lite!

Men efter någon timme så bestämmer vi att dra vidare till Saluhallen, Ett tips? Det kommer aldrig gå att starta upp något nytt ställe, Alla går ändå til Birjer jarl eller Saluhallen.. Men kör hårt Fame, Jag gillar er!





Viktor & Tim      Vem är timpa? En galen finne som är en gammal lumparpolare till både Viktor och Gustav




Victor & Tim




Käkbenen,blicken,kläderna,charmen! Bra Victor!




Joanna och jag vet inte? Förlåt snygging! Påminn mig.




Lumpen grabbarna. Nu till en rolig händelse- Vi kommer upp för trappan, Vakten går fram till Viktor och säger du måste hänga av dig jackan i garderoben?! Jag hör detta och blir lite små förbannad.. Jag går med bestämda steg fram till vakten och säger? Skinnjackan hör till outfiten, Klart slut!




Bra kram assä!



Sanna & Llouise eller lovisa? Förlåt, är dålig på namn!




Vad fan är detta?




Det är lätt hänt att man ser ut så här dagen efter assä!






/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Ida Lindgren

man kan vara vacker ändå dagen efter

2010-09-12 @ 21:10:39
URL: http://idalindgrens.blogg.se/
Postat av: Martin M

Vad sa vakten efter din kommentar? =)

2010-09-12 @ 21:24:35
URL: http://nadishan.blogg.se/
Postat av: Nisse

Mysig kram, riktig kärlek!

2010-09-13 @ 09:11:08
Postat av: becciisz blogg

Sött ruffs!

2010-09-13 @ 13:00:22
URL: http://becciisz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0