Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fiske blev till vild karaoke utgång

God morgon. Jag gick precis upp ur sängen och käka middag. Så skönt att kunna sova såhär länge, Men man får en jävla ångest att hela dagen har gått, Vilket jag skiter i egentligen men!
I går så skulle jag och min kära vän Adde stum gå ner till bryggan för att knäcka ett par öl och meta lite abborre, Vilket gav ett jävla resultat, det blev ett par borrar och en del mört haha!  Men sedan får Adde ett samtal om att det skulle vara grymt drag på Etage. Jag tänkte för mig själv. Why not? Klart man ska dissa fisket och genast dra upp och fixa till hunket!!
23.40 bussen i till staden och vi var smålulliga, Jag visste ju att vi hade mer att gå för.. Självklart Chaaaampagne!!!

 två innebandyfjollor.satan
 Oh bloddy!
 Bra tryck. Frågan är?



Jag kommer senare lägga ut en film då jag greppade tag i micken!! Puss










/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0