Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jobbig dag fast riktigt nice

Jaa det är inte lätt att vara diabetesman i bland, I dag har jag varit själv på stan, Jäkligt skönt det!
Jag handlade i allafall 5 julklappar! Men sockret har varit ett trubbel idag, Jag har inte haft under 20 på hela dagen förutom nu, Jag ligger just nu på 14,3, lite jobbigt det med!

Fan känns det som man gjort något bra för sig i dag, Det är kul att handla helt enkelt, Juste jag tillbringade 12 min i solariet på skolgatan, Jävla starka rör där assä, P-alla solpalatset, Där alla fjååårtisar solar, haha, Snart får ni under 18 inte sola hahahhah! Nej då! Puss puss





                                            Fint va?







/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan va jobbigt med sånt jävla piss blodsocker ;/

Hoppas de är bättre

2009-12-17 @ 17:40:59
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0