Blogg listad på Bloggtoppen.se

Överaskningar och önskningar

God kväll alla bloggare! Sitter just nu med min varma kopp kaffe och spanar in lite kläder på www.topman.com,
Skitsnygga kläder där till ett lysande bra pris!,  Till helgen nu som kommer hade jag tänkt att ge er lite roliga blogginlägg, Tex. Roliga videoinlägg och vanliga inlägg såklart!  Vad tycks om den idén?
Jag själv tycker det kan bli spännande och väldigt kul!

Önskningar: Om ni är osäker på något ni inte kan som ni tror jag kan så säg till så visar jag det!
Skriv vad ni vill liksom, Det ska bli en kul grej av det tänkte jag!

Jag gillar att göra sjuka saker, Det är ju kul att se också! Och snälla snälla ni som inte känner mig, Jag är inte alltid fullt seriös!!!



!!







Jag har faktiskt modellat lite för Brothers&Sisters, Det var nice!!









/Diabetesmannen










Kommentarer
Postat av: Fluffiie

sv; Hejdär!

Joda det är bra, själv då?

2009-12-10 @ 22:11:56
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0