Blogg listad på Bloggtoppen.se

Svar till Hemlig journalist!

Det har åter blivit dags för allas vår Diabetesman att svara på frågor från den hemliga journalisten! Denna gång vill vi så klart ha DETALJER om denna kvinna!



Vad heter hon? Lisa Sundlöf

Vad pysslar hon med? Hon går andra året på Jensen

Hur gammal är hon? 17 år

Vad har hon för intressen/Hobbys? Umgås med vänner, Fika, Mode, Spela tennis och vara med mig!

Hur träffades ni? Vi träffades i somras genom Josefine, Under tennisveckan i Öregund!

Vad är det bästa med henne? Väldigt väldigt Snäll och  omtänksam! Utseende- Lacka inte nu Lisa, Dina kinder!!!

Vem raggade på vem först? Ragga låter äckligt, Men det var jag, Sedan efter någon dag så var det lika mycket från båda håll!
Rätta mig om jag har fel?

Har hon diabetes? Nej hon har inte diabetes men däremot är hennes kära mor diabetessjuksköterska!

Tar hon dagen som den kommer? Ja asså? Hon är nog en aning mer seriös än vad jag är hehe!













/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: emma

hon är himla söt (:

2009-12-22 @ 00:55:15
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0