Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tennis

Frågan är om det bara är ren tillfällighet att det gick så bra för svenskarna i fransk! Jag tror tyvärr det asså.
Men tar man Nadal så ska man kanske inte se det som det? Eller? Jag har själv sett och pratat med Söderling efter tuneringens slut och sade bara att han hade en jävla tur !! Medans jag bara sprutade skumpa på han..



Daniel berta tror jag mer på , Han såg jag vid ett tillfälle i stockholm open. Han spelade pirres pokal, Det är ungefär som Davis cup fast junior nivå i sverige då!!! Då var han fan inte så speciell asså, Men måste utvevklast kraftigt, Grattis min vän!!






/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: LSd

Sprutade skumpa på HONOM...har jag inte lärt dig någonting?/Fröken

2009-06-09 @ 10:00:42
Postat av: Anonym

joo men förlåt då haha.

2009-06-09 @ 12:38:45
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0