Blogg listad på Bloggtoppen.se

Resultat!

Riktigt kul att se att grabbarna hur har utvecklats under mitt ansvar som tränare. Redan efter två veckors intensiv träning med sveriges, just nu, största framtidshopp Mattias Engström har givit grymma resultat. Första matchen spelades idag 18.00 på hemmaplan i bjk. För grabbarna blev det vinst med 3-1 mot ett par riktigt vassa gubbar.
   Allt gick enligt planerna, vi gick in hårt och satte Joakim först på banan mot Roger "Ruttger" Eriksson. Där nollades rubbe om jag inte minns fel. Sedan bad jag Mattias om en läggningsmatch där vi drog in 250 kr till vår KK (krök-kassa). Efter den förlorade singelmatchen där Mattias gick ut som en stor looser tog jag grabbarna åt sidan och la upp kommande dubbelmatchens strategi. Den löd enligt följande: "Jag vill att du jocke kliver in framför mattias i de flesta lägerna till en början och gärna får motståndarna att tro att han är totalt oduglig. Därefter när alla bollarna börjar spelas mot dig mattias tar vi fram esset ur skjortärmen och går på kraft. Jag vill inte se något annat än REN FUCKING power från din sida. Visa att alla dina ostekta och blodiga biffar som du svalt och fått magont av givit resultat! KRAFT GRABBAR, GÅ PÅ KRAFT!"

Där har vi vårat vinnande koncept som endast kommer presenteras på denna exclusiva blogg!

 Mycket nervös inför stormötet!


 Joakim sätter klockrena servear under första singelmatchen! GRYMT KUL ATT SE!

 Esset! VON ESSEN!






/ Fuck you cuzz i'm your
 Brand new coach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0