Blogg listad på Bloggtoppen.se

U ring

YEAH! jag blev så fruktansvärt glad när jag fick se vad min bror hade köpt för tischa! En riktigt snygg u ringad t shirt! Oerhört bra satt det även fast det var xs! Jag brukar oftast ha s, men tydligen inte den här gången haha!

Dagens Uppgifter

1. Duscha
2.klä mig utmanat
3.Gå till affären.
4. Äta något.
5. Gå ner till samling inför match.
6.Göra en bra match.
7. Duscha.
8. Förmodligen åka in med Mattias till staden.
9.Möjligtvis ta ett par öl hemma hos han.
10. Kanske spela in lite musik, Skulle vara trevligt.
11. Vet inte, Har inte kommit så långt i mitt tänkande!





                  Monaco 09 (UNDERBART)








/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: johannis

de står längre ner vettu :)

2009-11-07 @ 15:43:08
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: johannis

du frågade vilken film

2009-11-07 @ 15:55:41
URL: http://modins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0