Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bra gjort

Tjaa! Fick precis mail om att vi vann utomhusserien i tennis, Det trodde jag faktiskt inte att vi skulle göra, Iofs vann jag alla mina matcher men men , Det var väldigt kul, Kul Mattias , Första säsongen för dig och vi går och vinner, Oerhört trevligt! Den här dagen kan ju inte bli bättre!,  Juste vi ska ut och äta i kväll! Akropolis tror jag det hette, Grekisk antar jag, Det blir ingen alkohol, Absolut inte eftersom jag ska träna i kväll och vill gärna bli uttagen på matchen som är på torsdag!..
 Puss!

                                     Ondskan


Jag såg på den här helt underbara filmen i går med Lisa, Riktigt bra film, Jag vet den är gammal men kan se om den ett flertal gånger, Jag älskar frisyrerna dom har, Påminner om min lite haha!








/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra film

2009-10-14 @ 01:45:47
URL: http://isabellelilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0