Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fan vad kul

Hej, Kom nyss hem från Intersport, Har köpt en ny innebandy klubba, Riktigt nördigt, Jag vet haha! Men det behövdes verkligen, Jag skjuter så fruktansvärt hårt därför går bladet alltid sönder haha!
Men´nu ska jag äta och lägga fram en undebart fin klädsel till i kväll.. Ska nämligen ut med ett par riktigt sköna grabbar och en är jätte jätte snäll! Du vet vem du är?
puss puss



Den här grabben ska med i kväll! Det var ett bra tag sen. Kan bli riktigt trevligt,
Han ska med av lite andra skäl också! Buiness!









/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Anonym

business

2009-10-03 @ 17:41:25
Postat av: rebecca

Du får väl se till o börja skjuta lite lösare ;D



Hehe låter bra! puss

2009-10-04 @ 16:28:12
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: JJ

jag är en snäll och fin kille, ja. Jag förstår inte varför man ska hålla på och leka tuff och sådär.

2009-10-04 @ 19:35:10
Postat av: Anonym

jag är i halmstad så jag ska ut ikväll!

Själv? :P

2009-10-09 @ 16:57:41
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0