Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tennis

Heej! Kom nyss hem från en mycket bra träning! Gick faktiskt bättre än vad jag hade trott!
Vi fick också med oss en hunk deluxe vi träffade på vid vägkanten när jag och mattias var på väg till studan!

Han provcyklade sin nylagade cykel, Mycket trevligt och spontant!
Men tyvärr Jocke du har inte ett game mot mig haha! Men bra spelat! Och du Mattias, Du luktar öl i dag. jadu vettefan vad jag skriver, men men ska äta , puss puss





Tyvärr ingen bild på den bästa spelaren men det behövs kanske inte!!?








/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: L i N A .

kanon med mig ! :)



Händer i helgen ?:)

2009-10-02 @ 22:48:12
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: rebecca

Dålig stil av dig att inte lägga upp en bild på the champ ;)



svar: Hahha kan tänka mig de (:

2009-10-03 @ 00:13:59
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0