Blogg listad på Bloggtoppen.se

Frågestunden





Vad är det bästa med att vara dig?

Hm.. Allt med mig är ju ganska skönt asså, Jag bjuder alltid på
mig själv, Jag anser att människorna som är runt mig har kul när jag är med haha!

Tycker du att klädstil är viktigt?

Självklart gör jag det!


Vad läser du för bloggar?

 Den bloggen jag följer dagligen är www.grymtroligperson.se.
Sen läser jag väldigt många fler!

Favoritmusik?

Allätare, Men jag älskar svensk musik. Lägg det på minnet!


Vad vill du arbeta som?

Någonting inom Mode/Kläder och även inredning/Design!


Beskriv dig själv med 3 ord?

Snäll, rolig och galen


Hur anser du att en snygg "tjej-klädstil" ser ut?





Det här anser jag vara riktigt riktigt snyggt!


Bästa affären?

Kläder eller? I uppsala tycker jag Gant, Weekday och H&M tar priset
för bästa affärer!


Vad väljer du mellan att ha sex med en kille eller varje dag tills du dör gå runt i en rosa mjukisdress?

HAHA! Eftersom jag skulle kunna gå med rosa mjukisdress i vanliga fall
så väljer jag nog det!


Vem betyder mest för dig?

Oj vilken fråga!? Min familj och mina vänner


Hur ser ditt liv ut om tio år?

Jag bor utomlands och har ett flertal företag som
producerar massvis av sköna kläder!


Hur blir det med innebandy nästa säsong då du inte kan spela med jun längre?

Jag har givetvis en plats i A Laget!


Vad är roligast med att blogga?

Att andra uppskattar det man gör, Jag tycker även om er som
tror sig lyckas håna mig!


Tycker du att det är jobbigt att ha diabetes? Eller har du vant dig?

Klart att jag vant mig, I bland kan det vara jobbigt. (Absolut)
Men jag ser inte sjukdomen som något hot!? Tvärtom..
I bland kan jag känna att det är bra att jag har diabetes!
Varför? Det får mig att leva ett hälsosammare liv!


Hur länge har du haft diabetes?

Ungefär 8 år










Jag hoppas ni är nöjda med svaren på era frågor!
Om inte? Fråga gärna igen då!?









/Diabetesmannen
 




Kommentarer
Postat av: L

Vem betyder mest för dig?



Oj vilken fråga!? Min familj och mina vänner



jag då?!?!?!?! haha

2010-04-16 @ 21:45:42
URL: http://jahblessme.blogg.se/
Postat av: Ronja

Är du bi- eller homosexuell?

2010-04-16 @ 22:18:04
Postat av: Julia

tack för svaren! :D

2010-04-17 @ 14:03:27
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0