Blogg listad på Bloggtoppen.se

God morgon

Ååh! Vaknade så sjukt arg i dag... Var så jäkla trött även fast jag sovit 6 eller 7 timmar!
Måste bli ändring på det asså.. Sen så drömde jag en massa sjuka grejer!
Typ att jag var med i andra avenyn, För alla er som inte vet vad det är så
kan jag säga att det är en serie som går på 1an, grymt bra faktiskt!


Nej nu ska jag äta nudlar med en jävla massa ost över för att sedan
gå på min efterlängtade starka kopp kaffe!




Försök er på diabetesmannens ögonbryn.. Ojojoj säger jag bara!






/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: JJ

Gå och lägg dig tidigare gubben. länge sen, vå får höras fram mot helgen!

2010-04-21 @ 13:36:32
Postat av: Joakim

Aah jag vet asså! Jo det tycker jag absolut!

Styra i hop något!

2010-04-21 @ 13:53:23
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Henric

Trevligt att se en kille som tycker om andra avenyn. Faktiskt en underskattad serie!!!

2010-04-22 @ 00:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0