Blogg listad på Bloggtoppen.se

Godkväll

Det är med glädje jag sätter mig ner och skriver dessa rader.
Andra segern mot Warberg fixades i Sudden, 5-4 till vår favör och nu 2-1 i matcher till oss, helt perfekt!
Sitter här och bara njuter fan vad bra vi var idag, bortsett från andra perioden men skit samma!
Juste! glömde nästan, det har ju varit påsk och sådant där, jag var väl en utav dem få som inte fick något påskägg i lördags så snabbt som fan var jag på morsan och gnällde lite, så nu när jag kom hem från matchen så hittade jag ett ägg liggandes på sängen!
HELT PERFEKT
nu ska jag smaska godis!


Tack!
Vigge

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis till segern! :)

2010-04-06 @ 00:57:31
URL: http://emzgoesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0