Blogg listad på Bloggtoppen.se

Godmorgon säger diabetesmannen

Tjabba! Vaknade nyss och var tyvärr inte på ett strålande humör, kan bero på att jag sov som ett as i
går... gick och lade mig halv 5  och gick upp kl 9 för att sedan ta bussen
till staden... Och där visste jag ju att en hel dag skulle tillbringas!? Vad tänker jag med?
Aja det gick väll bra iallafall, hann träffa många gamla polare vilket var väldigt trevligt!


Jag fick hem lite grejer i går också....




Ny tröja från H&M






Kedjan är faktiskt inte tänkt att jag ska bära på det
där viset, Hade tänkt en annan grej men det var rätt ballt
ändå?  Vad tycker ni?





/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: Familjen (MANLIGLIVSSTIL)

Diabetesmannen alltså. Nej det var inte ballt. Ha de som du har tänkt dej istället.

2010-04-28 @ 15:49:04
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0