Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag och min Diabetes

Hejsan! Det var längesen jag skev om diabetes, Tänkte att det kunde
vara dags att skriva ett inlägg om min diabetes nu!, Namnet på bloggen är ju trots allt Diabetesmannen!

Den senaste tiden har jag knappt märkt av att jag ens har en sjukdom, Så otroligt skönt alltså!
Visst jag tar mina sprutor och testar mitt blodsocker, Men Jag tänker knappt på att det är en sjukdom, Tänker lite mer som att det är en del av mig själv! Konstigt men så är det!

Diabetes är inte ett problem, Det hjälper än att tänka bättre på sin hälsa!

Tänk på det!




Funderar på att köpa skorna som jag designade förut!?








/Diabetesmannen

 


Kommentarer
Postat av: Blue Velvet

Det finns alltså något positivt med sjukdomen =)

2010-04-08 @ 12:30:11
URL: http://bluevelvet.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0