Blogg listad på Bloggtoppen.se

Shopping

Idag har jag fixa lite smågrejer inför resan till Egypten med min käre vän Gustaf,
jag fixade nytt pass och köpte lite sköna sommarkläder som t-shirts och badbyxor, två par chinos inhandlades även.
Eftersom jag inte hittade kameran men jag ändå ville visa er lite av mina godsaker så fick jag ploppa fram camen och snapa lite sköna piiiiics, haha klassiker...
(tänk bort min vita hy och föreställ er en solbränd hunk)
Soft, välsittande t-shirt med influenser från 1600-talet.

En enkel röd-vit randig


Slår på stort med en gul. Kan bli succé


Och så en till klassiker blå-vit randigt, hon som stod i kassan kände
igen mig så jag fick en halsduk på köpet. Inte illa pinkat.



Som jag skrev tidigare, tänk inte på att jag är vit, jag ska bära dessa plagg när jag är BRUN...
Det var allt för idag!

Godnatt
Tack!
Vigge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0