Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sista April

På fredag så smäller det till ordentligt i Uppsala, kan det vara den bästa staden att festa i
just det här datumet? Ehh: Svar ja!   Jag hade nu tänkt att tipsa er om lite kläder inför det
stora partajandet!


Allt beror ju nästan på vad det är för väder!? Någon som vet om solen kommer vara framme?

Dom halvkorta shortsen kan man nästan skippa direkt? Hade ju det förra året
men tror icke det funkar i år på grund av vädret!

Jag hade tänkt mig mycket färg till denna högtid:
Då menar jag verkligen inte röda byxor och en vit skjorta- Nej nej!


På dagen:
Lite mer avslappnad outfit då hade jag tänkt....
Ett par ljusa slitna jeans och en snygg tischa med ett grymt tryck på, sen kan det
möjligtvis bli en linné kavaj till det! Skor- Någon form av tygsko eller seglarskor!


På kvällen: En cleanare outfit blir det självklart då! Slänger in på ett ungefär
hur diabetesmannen själv kommer se ut då!





Dagen



Kvällen




Dagen



Kvällen




En fluga blir det självklart också! (Kvällen)








/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0