Blogg listad på Bloggtoppen.se

Blogawards Dejten!

Det är ungefär en månad kvar tills blogawards äger rum och det börjar redan klia i mina fingrar efter både shopping inför det men även min dejt som jag aldrig tidigare träffat... Har på både min och hennes blogg sett att folk tror att vi nästan är tsm? Är inte detta mycket lustigt?! Vi har aldrig träffats, men vi är tydligen redan gifta? Fast vad ska man tro nu förtiden, Folk ljuger om att dom ska vara med i Paradise hotel liksom...

Jag och dejten min har faktiskt redan pratat om vad för kläder och matchingar vi ska ha? Både Amanda och jag är jävligt noga vad vi tar på oss och vill därför att båda våra outfits på blogawards ska slå STORT! Konkurrens om snyggaste outfiten kommer det absolut finnas!?






Amanda klänger sig fast runt min sexiga wetlook och kysser mig med hennes mjuka läppar!






/Diabetesmannen






Kommentarer
Postat av: ellinor lindström

sv: haha, du kommer sluta skriva;)

2010-08-20 @ 01:32:38
URL: http://linorr.blogg.se/
Postat av: ellinor lindström

haaha okey da...

14....fyller 15..

2010-08-20 @ 02:08:36
URL: http://linorr.blogg.se/
Postat av: Emil

Jag tror jag dog lite ;b

Amanda är min ;)

btw var du jävligt lik cristiano ronaldo på den där bilden...^^

2010-08-20 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0