Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens outfit

God dag! Vaknat på rätt sida eller? Det har jag absolut gjort, trots det deprimerande vädret, Usch! Just nu sitter jag med en stark kopp kaffe och en underbar Marlboro Light cigg! Måndagen kan inte börja så mycket bättre.?  Juste? Det är ingen som har lust att shoppa med diabetesmannen i veckan här? skicka i väg ett mail i såfall!
[email protected]










Nu har jag hittat den perfekta frisyren ser jag, Lite slaffsigt, inte det där slickade håret som jag absolut inte vill ha! Fast asså det beror helt på vad för kläder man har till kan tyckas? Det är skönt att kunna variera frisyren assä!






/Diabetesmannen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0