Blogg listad på Bloggtoppen.se

Diabetesmannen TIPSAR

Tjenare män och kvinnor! Jag sitter just nu och överväger om att testa lyckan!? dvs. Sätta in lite pengar på mitt pokerkonto för att sedan försöka lura av någon rik gubbe några extralax till en rolig krogrunda! Aja vi får se.... Nu till det bästa med detta inlägg: Jag har som sagt varit i öregrund hela veckan, Och nästan varit ute varje kväll och tagit ett par öl.. Absolut inte fylla varje kväll eftersom jag spelat mycket tennis på obehagliga tider...

Hur beteér man sig mot männsikor från andra län? Många har fördomar om stockholmare,bönder och en massa annat gott folk!? Mitt tips är att gå in med en jävla attityd men samtidigt vara ödmjut och oehört trevlig liksom..  Mot bönder så är det bara att slänga upp en stor stark och sen är dom överlyckliga och sitter och dricker den i 2 timmar...


Mitt favoritställe i Öregrund: Terassen helt klart! En bra trubadur och skönt folk för det mesta... Alla går dit även fast dom inte gillar det, Märkligt kan tyckas assä?!

Här har ni fyra underbara filmer på diabetesmannen, Tyck till alla underbara läsare!?






Vilken är eran favoritfilm bland dessa fyra underbara videoinlägg? Respons tack!



/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Anonym

första! :)

2010-08-21 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0