Blogg listad på Bloggtoppen.se

Direkt från Mexico (Frågestund)

Äntligen får man tid för att blogga lite, Visst är det härligt!? Saknat mig? Jag själv ligger i den heta värmen med bara ett par vita briefs... Tiden här har varit helt underbar än så länge, förutom lite tjaffs mellan vissa deltagare!

Inspelingen har inte börjat ännu, Det har bara varit lite reklaminspelningar samt en massa fest hela tiden.. Kan
kännas underbart assä!?  Hoppas allt går vägen nu!



Jag hade tänkt  passa på att ha en frågestund nu? Men jag diabetesmannen kommer inte besvara dom,

Vem som besvarar frågorna upptäcker ni när han skriver!!?  Fråga precis vad ni vill?



Alltså, Jag ligger med dom där briefsen och börjar få till en grym bränna, När får ni en bild från Mexico?
Det kommer i kväll eller i morgonbitti kan jag hoppas på...





/Diabetesmannen





Kommentarer
Postat av: Markus

Vilken bloggare avundas du mest på?

2010-08-15 @ 00:23:07
URL: http://Mannenmedpacemaker.wordpress.com
Postat av: Caroline

härligt med värme! :D

2010-08-15 @ 00:40:51
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Uppsalas största bloggpar

När jag har övat lite mer och lärt mig serva som en gud!

2010-08-15 @ 09:50:01
URL: http://dubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det här för skämt? Du är inte alls i Mexico? Din lilla flagcounter har aldrig registrerat någon/några besökare från Mexico hahaha

2010-08-15 @ 21:40:18
Postat av: Simon

Det paketet var inte mycket att hurra över...

2010-08-27 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0