Blogg listad på Bloggtoppen.se

En dag i Stockholm!

I går vid 10 tiden så bestämde sig jag och min kära vän Lina för att ta våra korta ben och bege oss till Sveriges största och kanske till och med finaste stad Stockholm! En dag med god mat,bra shopping och snyggt folk räckte för att hela min gårdag skulle bli helt strålande bra!




Tåget, Hatar det!



Riktgt soft shoppingoutft må jag säga assä!



Till lunch blev det Pasta carbonara, Riktigt gott! 5 av 5



Lina

 

Självklart så fick jag med mig lite kläder hem, Jag visar dom lite senare i kväll! Nu? Match! Tagga!

 

/Diabetesmannen


Kommentarer
Postat av: A

Du är snygg. Riktigt het frisyr måste jag säga!

2010-08-29 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0