Blogg listad på Bloggtoppen.se

En underbar dag i våran huvudstad Stockholm!



Det kan ju vara bra att ha biljetter assä!?



Niklas Berg var min lekkamrat för dagen...



Idiot assä....



Varför ska modet gå så jävla fort för? Niklas hade från början jeans på sig och märkte snabbt att det var alldeles för varmt för att ha det?! Då går vi runt i nästan alla vettiga butiker och försöker hitta ett par enkla shorts till han, Men det finns inte eftersom höstkollektioen redan kommit och dom reat ut alla snygga shorts! I stället fick han köpa ett par Lyle & scott för 699 och sedan klippa dom till ett par korta shorts.. Snyggt blev det!



Det är enkelt, avslappnat mrn även jäkligt snyggt!?



Så här sa Niklas: Jag ser en gris varje dag!? Jag svarar var då? I spegeln säger han!



Så söta så!



Detta är mycket märkligt!? Att träffa på dessa tjejer?, Det är nästan så jag tror på ödet assä!
På bilden är det i allafall Olivia & Lisa




Efter detta påträffande så bestämde vi oss för att äta en gemensam middag.. Lisa & Olivia skulle nämligen dra om bara en timme drygt!





Kan detta vara den längsta ciggen jag rökt genom tiderna? Svar ja!



Olivia



Lisa



Då var det dags för Martin Stenmarck som fullständigt dominerade däruppe på scenen, En riktigt bra man som även är en riktig hunk trots hans ålder! Grymt mannen grymt!



Dags för hemgång , Vi gick från grönan till närmaste uteställe för att sedan traska vidare till Centralstationen där 23.11 tåget väntade två svettiga hunkar!



Niklas tog en mörk mörk murphys, Medans jag tog en....



Mörk gräddig Kilkenny...




Där avslutades också dagen/kvällen, Vi tog varsina håll jag och min vän Niklas... Jag var tråkig och tog bussen hem vid 00.15 medans han gick in till the city för att fortsätta dricka mörk öl..


Just nu sitter jag i mitt kök med en kopp kaffe , samt en cigg och en snus i munnen! Jag har det alltså bara bra här och nu..





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ser mysigt ut!

Fin outfit.

2010-08-06 @ 20:59:00
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/
Postat av: bella

där är ju han som sitter i bastun! din bög-kompis alltså! det var du som sa att han var bög!

2010-08-08 @ 13:20:58
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

jag är i sthlm idag :P

2010-08-08 @ 15:02:26
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0