Blogg listad på Bloggtoppen.se

reggaefestival!

Hejsan gott folk! 

Lite kass uppdatering på senaste, Ursäkta! Nu kommer lite galen uppdatering.. I går befann sig diabetesmannen på ett av världens största reggaefestivaler, Jag har aldrig varit där förr även fast det var 10 onde året dom hade festivalen här i uppsala.. Mycket märkligt kan tyckas!?  Att dansa i otakt till denna musik gör en fruktansvärt glad och en stark vilja till att leva ett långt liv!

Många bloggfans träffade jag på i går också, Jäkligt kul hur mycket folk uppskattar min blogg! Tack så hemskt mycket alla män & kvinnor!

Ni som tog kort i hop med mig får gärna skicka bilderna så publiceras dom här på diabetesmannen.blogg.se
Mail: [email protected]






Sprang direkt till denna underbart fräscha toalett, Noooot!



Diabetesmannen & Lina



Nya glasögon är inhandlade, Som ni ser så hade jag dom i går!: Det första jag får höra? Ey din horunge varför leker du reggaestekare för?!



Kung henry & Diabetesmannen




Bra drag assä!



Emil



Gustaf



Vad är detta?

1. Folk vi hängde med på festvialen?

2. Några vi började bråka med?

3. Civilpoliser som ville kolla igenom diabetesmannens fickor?!

4. Bara några som gick förbi?








Trots vädret ler jag ändå galet... Kan det vara för att jag fått en sexig wetlook?!




Ooh fuck!




03.20 var jag tydligen hemma, Sorry alla som försökt ringa mig under kvällen.. Mobben dog vid 00 00!




God natt!







/Diabetesmannen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0