Blogg listad på Bloggtoppen.se

Röda byxor och kräftskiva

Snart är det fredag och det betyder självklart att man har en ny helg att se fram emot, Underbart! I morgon är det faktiskt dags för årets första kräftskiva, Det är faktiskt inte vem som helst som man blivit inbjuden av: Det är nämligen en innebandystjärna av högsta klass som även vann sitt första sm guld förra året.. Självklart är det Victor Andersson jag talar om! 

Nu är bara frågan vad man ska bära denna kväll?

Kan det bli mjukisbyxor och en gammal storvreta t-shirt? Nja jag skulle inte tro det va! Jag funderar starkt på att i morgon dra på mig ett par röda byxor BARA för att kräftorna är röda.. Och för att det är så himla ute att använda Röda byxor, Folk säger att det är fult? Det tycker faktiskt inte jag, Det beror ju helt på vad man har till vill säga, Jag förstår om någon skriker rätt ut om du har en rosa skjorta till ett par röda byxor haha!

Men som sagt: En vit lite småspeciell tischa och en svart kavaj med kedjor på skulle nog funka bra till ett par röda byxor som är uppvikta över ett par vitröda converse skor, Eller vad tror ni?








Morris är experter på att få mycket färg att se bra ut, Dom kombinerar väldigt många olika färger i en och samma outfit och lyckas ALLTID få till det, Hämta inspirationen
här!





Victor andersson, Värd för kvällen!







/Diabetesmannen








Kommentarer
Postat av: Girly

Tråkigt att du inte var med i såpan på riktigt hade vart kul och se dig där;P

2010-08-19 @ 23:47:36
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: ellinor lindström

sv: åh tack:)

jag tycker du var riktigt snygg!

men det där med röda byxor skulle faktiskt kunna funka, fast..jag tycker ett par ljusa..LITE slitna jeans, uppvikta...vita converse och en röd tröja kanske? en snygg röd t-shirt och en svart kavaj låter lite bättre(A)

2010-08-19 @ 23:58:00
URL: http://linorr.blogg.se/
Postat av: ellinor lindström

sv: Ganska grym smak har jag faktikst! :)



åh...du vill inte veta hur gammal jag är...det får du klura på lite! :)

2010-08-20 @ 00:04:50
URL: http://linorr.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

haha nej :D diskussion bara :)

2010-08-20 @ 00:15:57
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0