Blogg listad på Bloggtoppen.se

Självklart Champagne

Hejsan alla fans! Hur är det? Med mig är det bra eftersom jag är så sjukt skön!

Ojojoj var ska vi börja? Vi börjar med gårdagen!?

En innebandystjärna vid namn Victor Andersson ringde mig och talade om att
det var en grabb som hade anordnat en innebandytunering, Han hade det som projekt arbete! Smart där!

Självklart så vinner dom, Och prispotten låg på 3000, Extra festpeng grabbar!
En spelare som jag vill hylla är Joakim Johansson (Målvakt) Han gjorde en strålande insats!




Stolt victor Andersson


Jaaapp, Vidare till miglet då, Mattias fick en lysande idé att dra till Birjer Jarl,
Och det tackar man ju inte nej till, Absolut inte! Vi startade hemma hos Mattias och avnjöt en Flaska champagne..!
Det bästa med det var att Mattias hade bjudit in Carl Jan! Så jäkla härlig människa som är grym på
att dricka Champagne!

Sedan runt 23.30 tiden så begav vi oss till BJ, Tyvärr så var Carl jan bjuden hem till Per morberg så
han dissade oss för det tyvärr!


Kvällen slutade bra, Inga brutna ben eller utslagna tänder, Bra det!
Men en annan obehaglig sak hände på natten, Jag sov hos jocke som sagt,
Plötsligt vaknar jag upp vid 5 tiden och känner att någon håller om mig, Jocke då såklart!
Jag förstår Jocke, Du är van att hålla om Magda hehe! Ingen fara!





Joakim Johansson, Jonny depp style???



Japp, Nutid nu då! I dag så hade jag tid på sjukhuset för en liten koll!
Icke bra att vara bakfull då asså! usch!  Men iallafall så skulle jag få en sensor fastspikad på magen!
Jävla pissgrejer, Den funkade i 1 timme men sedan så vettefan vad som hände med den!?

ABSOLUT sista gången jag har den!






ooooh bloody hell!




En fras man fick höra mycket i går var- Sjääälvklart ska chaaampagnen vara kall!







/Diabetesmannen












Kommentarer
Postat av: Daniel-videoblogg

hehe, kul med innebandyvinst :D

2010-02-25 @ 21:22:53
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Fredrik

> Eller hur? Carl-Jan är coolast :P

2010-02-25 @ 23:02:59
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0