Blogg listad på Bloggtoppen.se

50-60 talet

Tjabba!


Sitter och funderar lite över min stil, Vad kan jag göra för att den ska bli snyggare och till och med grymmare liksom!? Om jag skulle beskriva min stil med 3 ord?: Trashig, fladdrig och stilren!, En sablig blandning med andra ord haha! Kom precis på att jag ska satsa mer på 50-60 talets frisyrer och kläder, Det är riktigt snyggt och välklätt! Alltså chinos med veck som sitter ganska långt upp, och till det en välsittande beighe randig kavaj! Det kan bli riktigt snyggt asså!



Lite småsmaskiga grejer kan tyckas!?



Nu till en billig och ganska enkel, fast riktigt snygg och passar för en utgång :



Älskar denna kavaj som går loss för 599 kr på H&M, Testade faktiskt den i dag, Den är lite beighare än vad den ser ut att vara på bilden! En svart,mörkblå eller vit skjorta skulle passa perfekt till kavajen!



Tips: Vik upp dom som chinos, Ha gärna vecken kvar! Det är riktigt snyggt!


Bruna



Svarta


Lycka till nu!





/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0