Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bättre sent än aldrig...

Har ni saknat mig? Självklart har ni det!?  Jag har haft en riktigt bra helg assä, Allt har suttit så sjukt bra liksom.. Inget spec har hänt men har mått allmänt bra bara! I går kväll avnjöt jag en god middag med rött vin till med mina kära vän lina,empan,anna och jennie, Oj mycket brudar?! Trevligt kan tyckas..Vi satt ända till klockan slog 02.00 då jag bestämmer mig för att glida hemåt för att sova! Och I dag har man ju bara fokuserat på fotbollen, Heja Spanien, Får väll till och med säga grattis!


Nej nu ska jag fortsätta se på Scarface och njuta av hans lyxliv så länge han levde!
















/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hmm, har ett svagt minne av att jag drömde om dig inatt..

2010-07-12 @ 08:36:46
URL: http://rkenttamaa.blogg.se/
Postat av: william

va roligt att du hade en bra helg:DDD

2010-07-12 @ 11:45:03
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0