Blogg listad på Bloggtoppen.se

Beslutångest

Träning?

Sitter här en lördag eftermiddag och tänker på om jag ska träna eller inte träna?! Något festande blir det absolut inte! Varför inte? I morgon sätter tennisveckan i gång ute i öregrund.. Så alltså i morgon inviger diabetesmannen öregrunds tennisbanor, Det blir ingen lätt match den första kan jag direkt säga,! Jag möter nämligen han som vann förra året, Alltså en mycket bra spelare som även är 4 år äldre än mig!  Sen så har jag en till match vid 18.00, Lättare motstånd enligt pappret lyder då, Har mött killen förr och vunnit ganska enkelt! Men som sagt, inga underskattningar här inte, det brukar gå åt helvete då tyvärr!


Ses vi i öregrund eller? Jag spelar bättre med publik?! Så välkomna att kolla!




Vad kan detta betyda asså?! Inte ett skit nu!







/Diabetesmannen










Kommentarer
Postat av: l

ett tips! bär ALDRIG en rutig skjorta igen..

2010-07-24 @ 19:42:45
Postat av: Marcus Å

Är det en turnering på gång eller? :)

2010-07-24 @ 22:09:11
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0