Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagens fråga!?

VARFÖR skriver du alltid ASSÄ? Med Ä i stället för Å?

Jag har absolut inget bra svar på det, Men det började väll med att jag och min vän gustav började säga assäää i stället för asså, Vi drev alltså med varandra! Jag har märkt att folk stör sig otroligt på just det ordet, Jag kan lika gärna berätta en ganska rolig grej som hände när jag var ute på Birjer Jarl, Det kom fram en såkallad bloggläsare och skrek i mitt ansikte: Assääää var det enda hon sa!? Jäkligt kul kan tyckas?!


En sak ni ska ha klart för er är att i bloggen är jag Diabetesmannen och privat är jag en ödmjuk Joakim!





Assääää!



Jag och denna man som startat Assä!





/Diabetesmannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0