Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ondskan

God kväll!

Kommer ni också se ondskan som börjar kl 21.00? Det ska i allafall jag göra, Absolut en av mina favorit filmer.. Fan man kanske ska ha något gott till rullen?: Pallar man verkligen cykla i 1 min till affären, Tveksamt va? Känns lite ovärt att smälla i sig en chipspåse nu när man ligger på topp liksom?!! Kan tyckas assä? 

Nej, nu tar jag min nysprayade cykel och drar till affärn för att köpa en påse chips och en cola light (Diabetesman)



Cigg efter träning? Bra eller? Nej men avkopplande!





 



Ondskan- Trailer





/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: Madeleine (:

bra att du nämnde de, annars hade ja inte kommit ihåg de! Onskan :)

2010-07-18 @ 21:37:00
URL: http://mblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sexig

2010-07-19 @ 01:12:33
Postat av: S

Älskar Ondskan!

2010-07-23 @ 02:32:39
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0