Blogg listad på Bloggtoppen.se

Planerar tatuering!

Har länge varit sugen på att gadda mig, Nu är det verkligen dags att börja fundera på vad jag ska göra och var den ska sitta livet ut? Färg eller inte färg? Väldigt svårt! Men innan augusti månad är slut kommer jag ha en tatuering.. Ser framemot detta så fruktansvärt mycket!
















Som ni märker vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Men det blir nog armen, typ från armvecket fram till handleden.. (Oerhört snyggt och sexigt!)






/Diabetesmannen

Kommentarer
Postat av: B-linge

Smart att ta en tatuering ifall du inte är chilenare?

2010-07-06 @ 23:01:26
Postat av: Anonym

Men frågan är om jag ska ta den precis? dumskalle!

2010-07-06 @ 23:20:49
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/
Postat av: Lina

Neej, gör det inte! Tatueringar är SÅ osexigt. Speciellt stora över armar och ben.

2010-07-07 @ 11:20:22
Postat av: Fredrik

Om du ska ha den innan september får du nog skynda dig o boka tid ;)

2010-07-07 @ 13:41:46
URL: http://dubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Utan färg är oftast snyggast, men det beror ju på vad det är för motiv. Där du skrev att du funderar på att ha är det oftast snyggast med endast svart men om man tattuerar tillexpempel helarm kan det vara snyggt med lite färg i, enligt mig :)

2010-07-07 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Therrann
RSS 2.0